Niclas och Gustav Åhman är klara som instruktörer

Niclas Åhman är tränare för Skara HF:s U-lag där han utvecklare spelare som vill ta steget upp till SHE-laget.

Gustav Åhman är tränare för Skara HF:s U/J-lag. Han är 23 år och har spelat handboll hela sitt liv, bland annat i Lidköping HK och Alingsås HK.

Niclas och Gustav har tackat ja till sin andra sommar hos oss och de var ett mycket uppskattat instruktörspar 2019!

Med anledninga av Corona

Vi i skolledningen följer utvecklingen och tar förstås alla de hänsyn som förväntas av oss under den gällande situationen i Sverige och världen. Dock hoppas vi att läget i världen förbättras framöver och vi planerar för att handbollsskolan kommer att kunna genomföras i slutet av sommaren med anpassningar för de riktlinjer som gäller just då.

Läs mer om förtydligandet