Information till deltagare 2022

Hej, kära vänner!

På fredag den 29 juli smäller det! Då trycker vi på startknappen för 2022 års Tina Flognmans Handbollsskola! Vi ledare och instruktörer är LADDADE att äntligen - efter att pandemin har ställt in de senaste två årens handbollsskola - få genomföra vår egen höjdpunkt på hela året!

Här presenterar vi information, praktiska tips och bra komihåg som du behöver inför din ankomst till Forshaga.

Forshaga Sporthall från ovan - länk till Google Maps

Var ligger Forshaga sporthall?

Om du aldrig har varit på TFHS förut och behöver hjälp att hitta till sporthallen och Lärcenter så kan vi guida dig rätt.

Hitta till Forshaga Sporthall och alla våra platser →

Årets instruktörer

Även i år har vi en fantastisk skara av instruktörer; Eller vad sägs om Marcus Jigenheim, Niclas Åhman, Lotta Kulju, Gustav Åhman, Tony Larsson, Ida Holm, Joakim Skogsberg, Mikael Blom för att nämna några.

Läs mer om våra instruktörer →

Praktiska tips inför ankomst

Incheckning och registrering för samtliga deltagare: fredag 07:30 i Forshaga Sporthall (utdelning av tröja, vattenflaska, boll och samling i sin grupp, samt mottagande). Kom gärna i tid, det kan bli trångt.

Övernattning torsdag - söndag: Du som ska övernatta och som anländer på torsdag kväll anmäler dig i Infocenter i Sporthallen, helst efter kl 18:30. Där får du instruktioner var du ska övernatta. Kommer du före 18:30 går det bra, men då finns det risk för att du får vänta en stund.

Övernattning fredag - söndag: Du som skall övernatta och kommer först på fredag morgon får låsa in ditt bagage i ett rum i Sporthallen över dagen. Säg till oss när du kommer dit på fredag morgon, så visar vi dig rummet där du kan placera ditt bagage.

Avslutning fredag och lördag: Ca 16:30. Undantag kan ske, däribland målvaktspass som kan dra över. Se kommande schema för exakta tider.

Internmatcher söndag: samtliga föräldrar, anhöriga och vänner är välkomna till Sporthallen för att se på internmatcherna. Start söndag kl ca 13:00.

Avslutning av handbollskolan: söndag ca 16:00

Det slutgiltiga schemat hittar du här!

Tips på användbara sidor inför årets TFHS

Grupper - bild
Grupper - här hittar du din grupp och dina nya kamrater.
Hitta din grupp →

Boendeinformation - bild
Boende - Du som sover över hittar här praktisk information.
Boendeinfo →

Matsedel - bild
Matsedel - Årets matsedel med den goda maten.
Matsedel →

Packlista - bild
Packlista - Glöm inte att packa det viktigaste!
Läs packlistan →

Schema - Se vad ni ska få göra, och när!
Schema →

Kontakt - Har du några frågor? Kontakt oss!
Kontakt →