Tina Flognmans Handbollsskola 2020 ställs in och blir digital

Vi har under hela våren och försommaren arbetat på att kunna genomföra 2020 års Tina Flognmans Handbollsskola. Vi har planerat för anpassade pass där grupperna hålls åtskilda, där vi i största möjliga mån håller till utomhus och där vi löser eventuell övernattning genom fler avdelningar och färre personer per rum. Vi har länge hoppats på att utvecklingen kring viruset skulle vända, men så som spridningen av Corona-viruset har skett i samhället och i samråd med myndigheter såsom FHM, MSB och Region Värmland har vi kommit fram till att vi inte längre kan genomföra årets handbollsskola.

- Vi vet att detta kommer att innebära en stor besvikelse för våra deltagare. Vi får varje år berättat för oss hur detta är en av höjdpunkterna på sommaren. Det är här många återser sina vänner från olika delar av Sverige och Norge, säger Peter Ljunglöf i TFHS skolledning. Det kommer också att bli lite konstigt för de killar och tjejer som i år skulle ha varit äldst och som i år skulle ha varit med för sista året. Men vi ska försöka hitta en lösning för dem också, så att de ska få ett år till på sig.

Alla ni som har betalat in deltagaravgifter kommer att få tillbaka dem, precis som vi tidigare meddelat och lovat. Ni kan också välja att behålla er plats till nästa års upplaga av handbollsskolan. Se längre ner i detta meddelande för instruktioner på hur detta går till praktiskt.

TFHS 2020 blir digital

Vi och våra fantastiska instruktörer vill inte ge upp helt! Eftersom vi ser vikten av att fortsätta inspirera alla fantastiska ungdomar – som vi varje år har möjligheten att göra på ett väldigt konkret och fysiskt sätt – kommer våra underbara instruktörer att genomföra Tina Flognmans Handbollsskola genom digitala handbollspass, där våra instruktörer kommer att ge konkreta tips genom instruktionsfilmer som kommer att publiceras löpande under 24 - 26 juli på webbplatsen och i vår Youtube-kanal. Detta kommer vara helt gratis och öppet för alla.

Beställ årets TFHS-tröja!

Vi vet att många av våra härliga deltagare anser att en sommar utan Tina Flognmans handbollsskola är ingen riktig sommar. Vi vill ge er möjligheten att stödja handbollsskolans fortsatta arbete genom att beställa årets TFHS-tröja. Ni kan beställa tröjan via vår webbplats!

Återbetalning av deltagaravgifter – Gör så här

Skicka ett e-postmeddelande till info@tinaflognmanshandbollsskola.se med följande info:

Antingen:

- Jag väljer att behålla min plats till nästa år.

Även ungdomar födda 04 (och 03) som missat sitt sista år är självklart välkomna även nästa år!

Eller för att få tillbaka sin inbetalning:

- Din son/dotters namn och personnummer
- Kontouppgifter:

• Bank