Anmälan är öppen

Anmälan är öppen!

Välkomna till Tina Flognmans Handbollsskola!

Forshaga Handbollsklubb och Tina Flognman bjuder härmed in flickor och pojkar födda 2008-2013 att under tiden 26 - 28 juli 2024 delta i Tina Flognmans Handbollsskola. Årets tränarstab kommer att hjälpa alla deltagare att bättra på sitt handbollskunnande under den tre dagar långa skolan.

Födda 2007 och 2014 är välkomna att anmäla sig men erbjuds endast att deltaga i mån av plats.

Varje deltagare erhåller en exklusiv t-shirt i funktionsmaterial, vattenflaska, samt handboll.

Träningsupplägg

Skoldagarna består av boll- och fyspass samt taktik- och teorilektioner. Tidigare års succéer beach- och utomhushandboll finns med på schemat. Vi tränar i sporthallarna i Forshaga/Deje samt utomhus runt om i Forshaga.

Övernattning

Vi har tagit fram ett paket som inkluderar övernattning på campen torsdag till lördag inklusive helpension (frukost, lunch, middag och kvällsfika).

Läs mer i inbjudan →