Inbjudan till Tina Flognmans handbollsskola 2022

Forshaga Handbollsklubb och Tina Flognman bjuder härmed in flickor och pojkar födda 2005-2012 att under tiden 29 - 31 juli 2022 delta i Tina Flognmans Handbollsskola 2022.

Träningsupplägg

Skoldagarna består av boll- och fyspass samt taktik- och teorilektioner. Tidigare års succéer beach- och stadshandboll finns med på schemat. Vi tränar i sporthallarna i Forshaga/Deje samt utomhus runt om i Forshaga. Varje dag serveras rikligt med frukost, näringsriktig lunch, mellanmål, middag och kvällsfika. Till de som väljer att inte övernatta serveras lunch och mellanmål.

Som vanligt är målet att det ska bli Sveriges roligaste och svettigaste handbollsskola och en skola i värmländsk anda. Målvaktssatsningen är ett stående inslag på schemat där målvakterna får flera specialpass

Några av instruktörerna